A lakossági fogadóórák mindig kiváló alkalmak arra, hogy a körzetek képviselői naprakész és a lehető legpontosabb képet kapják körzetükről, az ott élő emberekről, az ő örömeikről és problémáikról. Így volt ez február első napján is, sajnos egyelőre csak telefonon keresztül.
Az év első telefonos fogadóóráján hat hívásom volt, igaz, ezek közül több is egy-egy szűkebb közösség észrevételeit, igényeit fogalmazta meg - a magam részéről már nagyon várom, hogy végre személyesen is találkozhassunk ebben a közvetlen kapcsolattartási formában a 13. számú körzet lakóival.
Azonban a kötelező távolságtartás sem gátolhatta meg a polgárokkal végzett közös munkát. A városrész mindkét nagy egységével kapcsolatban (KISZ-lakótelep, Százhold családi házas övezet) érkeztek építő jellegű javaslatok. Többen fontosnak tartották a parkolási problémát, amely valamilyen formában az egész várost érinti; természetesen apránként, de folyamatosan dolgozunk a hiányok pótlásán, ugyanakkor türelmet is kérünk, hiszen a válság és az elvonások nagyon nehéz helyzetbe hoztak bennünket.
A Százholdon élőknek a csatornák és vízelvezetők romló állapota egy vissza-visszatérő téma; tavaly a Felsőbüki Nagy Pál utca egy szakaszának, a Szalónak utca egyes részeinek vízelvezetését tette rendbe a város. Idén mindenképpen szeretnénk ezeket a szakaszokat bővíteni, hiszen pontosan tudjuk, hogy milyen problémákat okoz az elfolyni képtelen csapadékvíz.
Január 14-én a Városháza illetékes irodavezetőjével és a SZOVA Zrt. munkatársával bejártuk szinte az egész KISZ-Százhold városrészt; elsősorban a járdák, utak és vízelvezető rendszerek felújításáról tárgyaltunk. Továbbra is ezek, a közösség számára kiemelt igényű infrastrukturális munkák maradnak a mi prioritásaink is.
A fogadóórán kívül rendszeresen keresnek meg azért is, hogy köszönetet mondjanak munkámért, munkánkért: nehezen megfogalmazható, hogy mekkora örömet érzek ilyenkor. Ezek azok a visszajelzések, amelyek miatt megéri vállalni ezt a nem mindig hálás feladatot.